Edulife is ISO 9001 gesertificeerd. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van de zorg en werken continu aan verbetering. Voor informatie over deze certificering verwijzen wij u door naar de website: www.tuv.nl 

De cliëntenraad (CR) behartigt de gemeenschappelijke belangen van mensen die gebruik maken van de zorg van Edulife. De raad bestaat uit drie leden. De leden zijn als cliënt of familielid van een cliënt bij de organisatie betrokken. De cliëntenraad vergadert twee keer per jaar en brengt advies uit aan het management.

De Raad van Toezicht (RVT) van Edulife bestaat uit drie leden en past de Zorgbrede Governancecode toe. De RVT waakt over de kwaliteit en veiligheid van de zorg en over de naleving van wet- en regelgeving. Alle leden hebben één of meerdere aandachtsgebieden. 

Uw persoonsgegevens worden beschermd door de AVG: de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Privacystatement

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht, laat het ons weten. De eerste stap is dat u de klacht of aanbeveling bespreekt met uw begeleider of met een leidinggevende. Ook kunt u bellen met de locatie om uw klacht te bespreken. Vaak worden zaken snel opgelost en misverstanden opgehelderd. Wanneer dit gesprek geen oplossing biedt, dan kunt u uw klacht voorleggen bij de klachtenfunctionaris. Dit kan middels het klachtenformulier deze vindt u hier. Wanneer dit geen oplossing biedt, dan kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Edulife is aangesloten bij de klachten- en geschillencommissie van Klachtenportaal Zorg.

De klachtenprocedure vindt u hier

De financiering van de dagbesteding of individuele begeleiding wordt geregeld via het WMO, ziektekostenverzekeraar of onderaannemerschappen.